رئیل اسٹیٹ

صنعتی رئیل اسٹیٹ کے بارے میں آپ کو پریشانی کا سامنا ہے؟

What concerns do you have about industrial real estate?

اس وقت، میرے ملک کے بہت سے خطوں میں “صنعتی کھوکھلی اور رئیل اسٹیٹ بلبلا” کا رجحان سنگین ہے۔ میرے ملک کی صنعتی تبدیلی اور اپ گریڈنگ اور نئی شہری کاری کے دوہرے پس منظر میں صنعت اور شہر کا انضمام ایک نیا ترقی کا رجحان بن گیا ہے۔ پارک کی صنعتوں، علاقائی صنعتوں، اور شہری خدمت کی صنعتوں کی قدر کے ساتھ ہم آہنگی کی وجہ سے صنعتی رئیل اسٹیٹ پر زیادہ توجہ دی گئی ہے۔ 13ویں پنج سالہ منصوبے کے نفاذ اور شہری کاری کے فروغ نے صنعتی رئیل اسٹیٹ کو ایک بہت بڑا محرک فراہم کیا ہے۔صنعتی رئیل اسٹیٹ حکومت، کاروباری اداروں اور سرمائے کی توجہ کا مرکز بن گیا ہے، بشمول روایتی رئیل اسٹیٹ انٹرپرائزز، مالیاتی اداروں، ہستی انٹرپرائزز، اور یہاں تک کہ انٹرنیٹ انٹرپرائزز صنعتی رئیل اسٹیٹ کی ترقی اور تعمیر۔ جوق در جوق ان کے پاس جانے کے لیے کوئی راستہ نہیں ہے، لاتعداد داخلے صحیح راستہ تلاش کرنے سے قاصر ہیں۔کئی پراجیکٹس مکمل ہونے کے بعد غیر منافع بخش ہونے کا مسئلہ درپیش ہیں۔مارکیٹ میں ناکامی کے کیسز کی ایک بڑی تعداد ہے، اور وہ ڈویلپرز جنہوں نے شکست کھائی ہے کروڑوں کے فنڈز کو بند کر دیا ہے۔اربوں کی گنتی کرتے ہوئے خون اور آنسوؤں کا درد براہ راست دیکھنا ناقابل برداشت ہے۔ ایک طرف فتح مندی کے ساتھ آگے بڑھ رہا ہے، اور دوسری طرف ریت میں دھنس رہا ہے۔ صنعتی رئیل اسٹیٹ میں برف اور آگ کے گیت کے پیچھے، کامیابی کی کنجی کہاں ہے؟ صنعتی رئیل اسٹیٹ کو کیسے جدت اور تفریق حاصل کرنی چاہیے؟

ایک اچھی صنعتی بنیاد ہے، لیکن نہیں جانتے کہ حصول اراضی کے لیے درخواست کیسے دی جائے؟

رئیل اسٹیٹ کی ترقی میں بھرپور تجربے کے ساتھ، صنعتوں کو متعارف کرانے کی صلاحیت ایک “بلاکر” بن گئی ہے؟

صنعتی پوزیشننگ، کارپوریٹ ضروریات، اور ماحولیاتی ڈھانچہ منطقی طور پر افراتفری کا شکار ہیں، اور مصنوعات کے ڈیزائن میں کوئی اصول نہیں ہے؟

ترقی کا وقت اور آپریشن موڈ مبہم ہے، پیش رفت سست ہے، اور پروجیکٹ تعطل کا شکار ہے؟

پراجیکٹ کی تعمیر آسان ہے، لیکن سرمایہ کاری کو راغب کرنا مشکل ہے۔ کون بھرتی کرے گا؟ کہاں جانا؟ بھرتی کیسے کریں؟

اگر میں جس کو بھرتی کرنا چاہتا ہوں اسے بھرتی نہیں کیا جا سکتا اور جس کو میں بھرتی کرنا چاہتا ہوں وہ معیار پر پورا نہیں اترتا تو مجھے کیا کرنا چاہیے؟

منصوبہ بندی کا تصور بلند ہے، لیکن نتیجہ پھر بھی یکساں مسابقت ہے۔ ہم صحیح معنوں میں فرق کیسے کر سکتے ہیں؟مالی دباؤ توقعات سے کہیں زیادہ ہے، سرمائے کی واپسی کے مسئلے کو کیسے حل کیا جائے اور اعلیٰ کاروبار کو حاصل کیا جائے؟

ہم کس طرح گروپ اور بڑے پیمانے پر ترقی حاصل کر سکتے ہیں اور مزید ترقیاتی وسائل پر قبضہ کر سکتے ہیں؟

……

Qianzhan آپ کے لیے درد کے چھ نکات حل کرتا ہے۔ہم چھ درد کے نکات کو حل کرنے میں آپ کی مدد کرتے ہیں۔

صنعتی فاؤنڈیشن اور وسائل کے وقف کو بہتر بنانا، صنعتی تعارف کی خامیوں کو پورا کرنا، اور صنعتی وسائل کی درست ترقی اور مصنوعات کے ڈیزائن!
مقامی حکومت کے مطالبات اور اس کے اپنے وسائل کے فوائد کی نشاندہی کریں، منصوبے کی منصوبہ بندی اور پیکج، اور زمین کے حصول کی کامیابی کی شرح کو بہتر بنائیں!
ایک منظم ترقی اور سرمائے کے آپریشن کا ماڈل بنائیں، مراحل میں صنعتی جمعیت کو محسوس کریں، اور فروغ کے عمل کے دوران مالی دباؤ کو کم کریں!
سرمایہ کاری کے فروغ کے لیے پہلے سے منصوبہ بندی کا طریقہ سرمایہ کاری کے ہدف کو پہلے سے بند کر دیتا ہے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ کاروبار کو بھرتی کیا جا سکتا ہے!
ایک پیشہ ورانہ آپریشن سسٹم بنائیں، پراجیکٹ کی دلکشی اور بنیادی مسابقت میں اضافہ کریں، اور مارکیٹ میں دھماکہ کرنا جاری رکھیں!
نایاب IP بنانے کے لیے پروڈکٹ، آپریشن، اور برانڈ کے فوائد کو مربوط کریں اور اعلیٰ معیار کے زمینی وسائل کو پیشگی لاک کریں!

صنعتی رئیل اسٹیٹ کی تین اہم شکلیں۔صنعتی رئیل اسٹیٹ کی تین بڑی اقسام

انڈسٹری کا نیا شہرصنعتی نئے قصبوں کا عام طور پر نسبتاً بڑا رقبہ ہوتا ہے اور یہ نسبتاً آزاد نئے شہر ہوتے ہیں جو صنعتی پارکوں یا صنعتی پارکوں کی بنیاد پر قائم ہوتے ہیں جن کا ایک یا زیادہ صنعتوں پر غلبہ ہوتا ہے۔ نئی جغرافیائی جگہ میں “انڈسٹری سٹی انضمام” کا احساس کریں۔

انڈسٹریل کمپلیکسصنعتی کمپلیکس کا رقبہ نسبتاً چھوٹا ہے، جس سے مراد صنعتی ترقی کے ایک مکمل سیٹ کا قیام ہے جس میں ہیڈ کوارٹر کی عمارتیں، R&D پائلٹ عمارتیں، معیاری فیکٹری کی عمارتیں، اپارٹمنٹس، اور ایک مخصوص جگہ پر کامرس کا قیام شامل ہے۔ ایک دوسرے پر منحصر اور باہمی طور پر فائدہ مند ماحول۔ اپ اسٹریم اور ڈاون اسٹریم روابط معاشی سرگرمیاں ہیں جو ٹیکنالوجی، پیداوار اور تقسیم کے لحاظ سے ایک دوسرے سے جڑی ہوئی ہیں۔ معاشی سرگرمیوں کا یہ گروپ بیرونی معیشتوں کو بڑے پیمانے پر شیئر کرسکتا ہے اور مجموعی سرگرمیوں کی معاشی کارکردگی کو بہتر بنا سکتا ہے۔

پرانے شہر کی صنعتی اپ گریڈنگ کے لیے نئی ترتیب کی ضرورت ہ ابھرتی ہوئی صنعتوں کی ترقی کے لیے نئے صنعتی تعاون کی ضرورت ہے۔ 03 روایتی صنعتوں کی تبدیلی اور اپ گریڈنگ کے لیے نئے کیریئرز کی ضرورت ہے۔ 04 روایتی صنعتی پارکوں کو نئے انضمام کی ضرورت ہے۔ 05 نئے شہر کی تعمیر کے لیے صنعتی رئیل اسٹیٹ کی نئی پوزیشننگ کی ضرورت ہے۔ 06 مقامی معیشت میں “صنعتی کھوکھلا ہونے اور رئیل اسٹیٹ کے بلبلے” کی صورتحال کو فوری طور پر بہتر کرنے کی ضرورت ہے

حالیہ برسوں میں، چین میں چھوٹے شہروں کے صنعتی کھوکھلے ہونے کے جمود نے قومی توجہ مبذول کرائی ہے۔صنعتی شہر ایک نئی قسم کا صنعتی رئیل اسٹیٹ ایکسپلوریشن ماڈل ہیں جو قومی خصوصیت والے شہروں کی تعمیر کے مطالبے کے پس منظر میں تشکیل دیا گیا ہے۔ اس کا نچوڑ صنعت اور شہر کی مربوط ترقی کے تصور کے تحت صنعتی جمعیت، اپ گریڈیشن اور کاشت کاری کا مسئلہ بھی ہے۔فرق یہ ہے کہ صنعتی شہروں کو قصبے میں انسانیت کے انضمام پر بھی توجہ دینی چاہیے، اور منصوبہ بندی پر پوری طرح غور کرنا چاہیے۔ ماحولیات، پیداوار اور زندگی۔

صنعتی رئیل اسٹیٹ کی ترقی کے محرک عواملصنعتی ریئل اسٹیٹ کی ترقی کے محرک عوامل

صنعتی رئیل اسٹیٹ کی ترقی کا رجحان

صنعتی رئیل اسٹیٹ مارکیٹ کا مسابقتی منظرصنعتی رئیل اسٹیٹ مارکیٹ کا مسابقتی منظر

قسم عام انٹرپرائز فائدہ ناکافی
رئیل اسٹیٹ ڈویلپر نئے ترقی کے مقامات کو تلاش کرنے کے لیے تبدیل ہوتے ہیں۔ کنٹری گارڈن، وینکے، گرین لینڈ، پولی روایتی رئیل اسٹیٹ ڈویلپمنٹ کے میدان میں بہت زیادہ تجربہ جمع کیا، لیکن اس میں مالیاتی صلاحیت بھی اچھی ہے طویل مدتی رہائشی ترقی کی جڑی سوچ کی وجہ سے صنعتی رئیل اسٹیٹ کا کاروباری ماڈل زیادہ واضح نہیں ہے۔
روایتی صنعتوں میں رئیل اسٹیٹ ڈویلپرز قومی ترتیب میں کوششیں جاری رکھے ہوئے ہیں۔ چائنا فارچیون لینڈ ڈویلپمنٹ، لیانڈونگ، تیانان، چائنا مرچنٹس شیکو ایک نسبتاً پختہ کاروباری ماڈل اور برانڈ اثر و رسوخ کے مالک ہوں جو کئی سالوں سے کاشت کیا جا رہا ہے۔ بھاری اثاثوں، آپریشن موڈ وغیرہ کے مسائل کا سامنا ہے۔
حکومت آپریشن کے طریقہ کار کو مضبوط بنانے کے لیے پارک انٹرپرائزز کو فعال طور پر تبدیلی اور اپ گریڈ کرنے کے لیے رہنمائی کرتی ہے۔ ژانگ جیانگ ہائی ٹیک، ووہان سلور لیک، نانجنگ ہائی ٹیک، سوزو ہائی ٹیک پختہ ترقیاتی نظام کے سالوں، قومی پالیسیوں کے ذریعے تعاون یافتہ مختلف جگہوں پر کم تولیدی صلاحیت
مینوفیکچرنگ اداروں کا دائرہ صنعتی رئیل اسٹیٹ تک ہے۔ ہائیر، زیڈ ٹی ای، سانی ہیوی انڈسٹری، یوچائی گروپ اچھے صنعتی سلسلہ وسائل کے ساتھ، یہ نسبتاً اپنی ترقی کی ضروریات کے قریب ہے، اور یہ صنعتی جمعیت کے لیے بھی آسان ہے۔ ترقی، ڈیزائن، تعمیرات وغیرہ میں ناکافی تجربہ، اور صنعتوں کی مربوط ترقی میں نسبتاً بڑی حدیں ہیں۔
مالیاتی اداروں کے لیے سرحد پار صنعتی رئیل اسٹیٹ فوسن گروپ، ٹیلنٹ کیپٹل، ہونی کیپٹل، ہوارونگ گروپ مضبوط سرمائے کی پشت پناہی اور کیپٹل آپریشن کی صلاحیتوں کے مالک ہوں۔ رئیل اسٹیٹ پروجیکٹ ڈویلپمنٹ ٹیم اور تجربے کی کمی
انٹرنیٹ جنات خاموشی سے تعینات Tencent, JD.com, Ali Cainiao, Baidu کافی جان بوجھ کر اور بہت بڑا سرمایہ، اس کی اپنی شکل اور اثر و رسوخ صنعتی جمعیت کے لیے آسان ہے۔ رئیل اسٹیٹ پروجیکٹ ڈویلپمنٹ ٹیم اور تجربے کی کمی

صنعتی رئیل اسٹیٹ کا عام کاروباری ماڈلصنعتی رئیل اسٹیٹ کا عام کاروباری ماڈل

پین-صنعتی رئیل اسٹیٹ کی ترقی کا مفہوم بہت وسیع ہے۔ مختلف تاریخی مراحل پر، مختلف سرکردہ اداروں کی مختلف صفات، وسائل اور اسٹریٹجک پوزیشننگ کے ساتھ ساتھ ترقی کے ماڈل اور منافع کے ماڈل ہوتے ہیں۔ مارکیٹ میں، صنعتی رئیل اسٹیٹ ڈویلپرز بھی یہ دعوی کرتے نظر آتے ہیں کہ ان کے پاس منفرد کاروباری ماڈل ہیں، جیسے انڈسٹریل کمپلیکس ماڈل، انڈسٹریل نیو سٹی ماڈل، آفس پارک ماڈل، کمرشل لاجسٹکس سٹی ماڈل، ہیڈ کوارٹر بیس بزنس ماڈل وغیرہ۔ بہت سی پروڈکٹ لائنیں ہیں۔ صرف صنعتی رئیل اسٹیٹ کی ترقی کی ظاہری شکل اور اس کے پیچھے کیپٹل آپریشن کی منطق صنعتی رئیل اسٹیٹ ڈویلپمنٹ ماڈل کا نچوڑ ہے۔ یہاں ہم چار بڑے صنعتی رئیل اسٹیٹ بزنس ماڈل کا خلاصہ کرتے ہیں۔

ریل اسٹیٹ ڈویلپر ماڈل

زمین حاصل کرنے کے بعد، ڈویلپر صنعتی املاک کی مصنوعات کو مجموعی ترقی یا اپنی مرضی کے مطابق ترقی کی شکل میں تیار کرتا ہے، جیسے صنعتی کمپلیکس، ہیڈ کوارٹر کمپلیکس وغیرہ، اور پھر لیز، ٹرانسفر یا جوائنٹ وینچر کے ذریعے پراجیکٹ آپریشن اور مینجمنٹ کرتا ہے، اور آخر میں حاصل کرتا ہے۔ ترقیاتی منافع یہ ماڈل جوہر میں روایتی رہائشی ترقیاتی ماڈل سے زیادہ مختلف نہیں ہے، اور اس وجہ سے صنعتی رئیل اسٹیٹ میں داخل ہونے والے بہت سے دارالحکومتوں کے ذریعہ منتخب کردہ اہم کاروباری ماڈل بن گیا ہے۔

منافع کا ماڈل:پراپرٹی برائے فروختکرایہ کے لئے پراپرٹیویلیو ایڈڈ سروسز

نیا انڈسٹریل سٹی ڈیولپر ماڈلڈویلپر اور مقامی حکومت ایک نئے صنعتی شہر کی ترقی پر ایک معاہدے پر پہنچتے ہیں، اور مخصوص مدت کے اندر، وہ پلاٹ میں بنیادی ڈھانچے اور عوامی سہولیات کی تعمیر اور آپریشن کے انتظام کے ذمہ دار ہیں، اور صنعتی منصوبہ بندی، جگہ کے لیے بھی ذمہ دار ہیں۔ منصوبہ بندی، آرکیٹیکچرل ڈیزائن، پراجیکٹ انویسٹمنٹ کو فروغ دینا اور پراپرٹی مینجمنٹ وغیرہ۔ صنعتی ترقیاتی کام وغیرہ؛ آخر میں، نئے شہر میں نئی ​​پیدا ہونے والی آمدنی کی اس سطح پر مقامی حکومت کا تناسب بطور انعام استعمال کیا جائے گا۔ تعاون کی مدت ختم ہو جائے گی، نئے شہر میں انفراسٹرکچر اور عوامی سہولیات کے املاک کے حقوق اور انتظامی حقوق غیر مشروط طور پر حکومت کے حوالے کر دیے جائیں گے۔

منافع کا ماڈل:زمین کی ترقیثانوی زمین کی ترقی

صنعتی سرمایہ کار ماڈل

صنعتی سرمایہ کار ماڈل “بیس + فنڈ” کی دو پہیوں کی ڈرائیو کو لاگو کرتا ہے اور سماجی سرمائے سے پارک ڈویلپمنٹ فنڈز اکٹھا کرتا ہے۔ فنڈ نہ صرف صنعتی پارکوں میں زمین اور صنعتی املاک کی ترقی کے لیے سرمایہ کاری کرتا ہے، بلکہ مارکیٹ کے امکانات کے ساتھ تکنیکی اختراعی اداروں میں بھی سرمایہ کاری کرتا ہے۔ یہ طریقہ بڑی تعداد میں اختراعی کاروباری اداروں کو آباد کرنے کے لیے راغب کرتا ہے۔ سرمائے کے پریمیم کا ادراک کرتے ہوئے، صنعتی سرمایہ کاری پارک کے اثاثوں کی قدر میں اضافہ بھی کرتی ہے۔ ایک عام نمائندہ: ژانگ جیانگ ہائی ٹیک۔

منافع کا ماڈل:پارک آپریشنکیپٹل آپریشنفنڈ کا انتظام

فنڈ انویسٹر ماڈلفنڈ کے سرمایہ کار رئیل اسٹیٹ فنڈز جاری کر کے فنڈ اکٹھا کر سکتے ہیں۔ وہ پلانٹ کے پرانے مالکان کے ساتھ تعاون کر سکتے ہیں، جیسے کہ مینوفیکچرنگ کمپنیاں، پراپرٹی حاصل کر سکتے ہیں اور جدید کاری کر سکتے ہیں اور تزئین و آرائش کی گئی جائیداد پارٹنر کو واپس کر سکتے ہیں، یا وہ زمین حاصل کر سکتے ہیں نئے صنعتی کی شکل پراپرٹیز ممکنہ صارفین کو آباد ہونے کی طرف راغب کرتی ہیں۔ جب جائیداد کی قبضے کی شرح ایک خاص سطح تک پہنچ جاتی ہے اور کافی اور مستحکم نقد بہاؤ پیدا کر سکتی ہے، تو ریٹس جاری کیے جاتے ہیں تاکہ کیپٹل سرکولیشن کا ایک دور مکمل کیا جا سکے اور پھر اگلے دور میں سرمایہ کاری کی جا سکے۔ .

منافع کا ماڈل:فنڈ کا انتظامپراپرٹی کیپٹلائزیشن

صنعتی رئیل اسٹیٹ کی ترقی میں کلیدی عواملصنعتی رئیل اسٹیٹ کی ترقی کے اہم عوامل

اسٹریٹجک تحقیق اور فیصلہاراضی کے حصول کے مرحلے میں، تحقیق اور فیصلے پراجیکٹ کی سٹریٹجک قدر کو بڑھانے اور مقامی حکومتوں سے بہتر پالیسی کی حمایت حاصل کرنے کے لیے انجام دی جانی چاہیے۔

کاروباری ماڈلپروجیکٹ کے موضوع کے رول پوزیشننگ اور منافع کے چینلز کے مسئلے کو حل کرنے پر توجہ مرکوز کریں، آپ کیا رقم کماتے ہیں؟ تم کس کے پیسے کما رہے ہو؟ پیسہ کیسے کمایا جائے؟

صنعت کی پوزیشننگصنعت صنعتی رئیل اسٹیٹ کا مرکز ہے۔صنعتی رئیل اسٹیٹ کی ترقی اور آپریشن کے لیے درست صنعتی پوزیشننگ اور معقول صنعتی نظام کی منصوبہ بندی بہت ضروری ہے۔

مصنوعات کی پوزیشننگپراپرٹی پراڈکٹس صنعتی رئیل اسٹیٹ کا کیریئر ہیں اور سرمایہ کاری کی وصولی اور منافع حاصل کرنے کا ہدف ہیں۔

مارکیٹ پوزیشننگیہ ترتیب دینا ضروری ہے کہ کلیدی کسٹمر گروپ کون ہیں اور کسٹمر گروپ کہاں ہیں۔

مقامی منصوبہ بندیمصنوعات اور عوامی پلیٹ فارم جیسے کیریئرز کو مقامی سطح پر لاگو کیا جاتا ہے، اور ترقی اور تعمیراتی مسائل جیسے کہ زمین کے استعمال اور جائیداد کی تقسیم کو منظم طریقے سے حل کیا جاتا ہے۔

آپریشن کی حکمت عملیآپریشن کی کلید رہائشی اداروں کے “درد کے مقامات” کی نشاندہی کرنا اور ان سے میل کھاتا ہوا خدمت کا ماحول بنانا ہے۔

آگے نظر آنے والی خدمت — زمین کا حصول + منصوبہ بندی + سرمایہ کاری کو فروغ دینا + پورے صنعتی سلسلہ حل کا آپریشنہماری سروس: زمین حاصل کریں، منصوبہ بندی کریں، سرمایہ کاری کو راغب کریں، پوری انڈسٹری چین سلوشن چلائیں۔

سروس ایریاسروس کا دائرہ کار

ترقی کے موڈ

کارپوریٹ فیصلہ سازی کے نقطہ نظر سے، صنعتی رئیل اسٹیٹ کے کاروبار کے میدان میں داخل ہونے سے پہلے ترقیاتی ماڈل کا مسئلہ حل ہونا چاہیے۔

آگے نظر آنے والی قدر – پانچ بڑے لنکس اس بات کو یقینی بنانے کے لیے قریب سے جڑے ہوئے ہیں کہ اس منصوبے کو مؤثر طریقے سے نافذ کیا گیا ہے۔

ممکنہ گاہکوں

پیکجنگ کی درست منصوبہ بندی، منصوبے کی قائلیت کو بڑھانا، اور زمین کے حصول کو مؤثر طریقے سے مکمل کرنا

زمین کے حصول کے لیے تصورات پر انحصار کرنے کا دور گزر چکا ہے۔اب کمپنیوں کو اس قابل ہونا چاہیے کہ وہ مقامی حکومت کو اس منصوبے کی انوکھی قدر اور مقامی معیشت پر اثرات کے بارے میں بتا سکیں۔حالانکہ ہر کوئی اس کے بارے میں سوچ سکتا ہے، کیا وہ کنٹرول اور گہرا کر سکتے ہیں؟ خصوصیات اور صنعتی ترقی کی ضروریات، چاہے یہ انٹرپرائز کے وسائل اور مقامی ضروریات کو مربوط اور منصوبہ بناسکتی ہے، اور آخر میں ایک حقیقی قائل لوکلائزیشن پروجیکٹ کی تخلیق کا منصوبہ ایک اور معاملہ ہے۔ کیان زہان انڈسٹریل ریسرچ انسٹی ٹیوٹ کئی سالوں سے مقامی حکومتوں کے ساتھ رابطے میں ہے، اور اس نے بھرپور تجربہ اور عملی خیالات جمع کیے ہیں۔ معقول پیکیجنگ اور منصوبہ بندی کے ذریعے، مقامی حکومتوں کو کاروباری اداروں کی مضبوطی اور منصوبوں کی قدر اور اعتبار کے لیے زیادہ پہچانا جائے گا، اس طرح زمین کے حصول کی لاگت میں بہت زیادہ اضافہ، کامیابی کی شرح، جبکہ زمین کے حصول کی لاگت کو کم کرنا۔

ٹیلنٹ بنیاد ہے، پیشہ ورانہ سرمایہ کاری کے بغیر، معیار کے بارے میں بات کرنا ناممکن ہو جائے گا!

Qianzhan کے پاس نہ صرف ایک مشاورتی ٹیم اور ماہر کنسلٹنٹس ہیں جو بھرپور عملی تجربہ رکھتے ہیں، بلکہ منصوبہ بندی کے نتائج کے معیار کو جانچنے کے لیے ایک ماہر کمیٹی تشکیل دینے کے لیے حکومت کے فعال محکموں، صنعت کے پیشہ ور افراد اور مختلف کاروباری انجمنوں کے ساتھ بھی تعاون کرتے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button